FANDOM

As Łebski (prawdziwe imię: Pik Spryciur) to fikcyjny superbohater. Jest on ulubionym superbohaterem z komiksów Hirka. As Łebski pojawia się po raz pierwszy w odcinku "Przeróbka".

Biografia

S1E10B Linc with Ace Savvy poster

Hirek obok plakatu Asa Łebskiego.

Według Hirka w odcinku "Dochodzenie bez przelotu" As jest najbardziej łesbkim bohaterem, który niewiele mówi i niewiele czuje, ale walczy o sprawiedliwość. Posiada moc latania i jest bardzo silny.

Ma przy sobie karty, które są także jego bronią. Talii kart używa do wzywania całego zespołu superprzyjaciół. Na jego talii znajduje się min. jego zaufany pomagier o imieniu Jednooki Jack.

Informacje ogólne

As po raz pierwszy zostaje wspomiany w odcinku "Przeróbka", w którym Hirek próbuje sprawić, aby Holly stała się jego fanem pokazując jej telefon z jego zdjęciami i czytając jeden z jego komiksów leżąc w łóżku.

O Asie Łebskim słyszymy dużo razy w odcinku "Dochodzenie bez przelotu". Hirek przebrał się za niego, ponieważ zamierzał wziąć udział w zlocie miłośników komiksów z Łebskim Asem, ale dostał szlaban, bo nikt nie przyznał się do zatkania toalety.

Deuces Wild!

Deuces Wild Title Page

As i Jack na okładce mini komiksu "Deuces Wild!".

As Łebski pojawia się w mini komiksie "Deuces Wild!". W tym mini komiksie, Czarek i Hirek dostają najnowsze wydanie komiksu Asa Łebskiego, ale zanim będą mogli je przeczytać muszą zmienić pieluchę Holly. Robią to w stylu Asa Łebskiego wyobrażając sobie, że są Asem i jego pomagierem Jednookim Jackiem. Siostry Hirka są kompletną talią Asa, a śmierdzący potwór jest brudną pieluchą Holly.

Wygląd

As jest bardzo umięśniony. Ma jasną cerę i krótkie, brązowe włosy, których kosmyk opada na jego czoło. Posiada on typowy dla bohatera kostium. Na środku ma pik z literką "A", która go symbolizuje. Ma również czarną bransoletką po jedną na każdym nadgarstku.

Ciekawostki

  • Jego oryginalna nazwa to "Ace Savvy".
    • "Savvy" jest synonimem sprytu.
  • Jego cechy fizyczne i kostium superbohatera mogą być inspirowane na Supermanie.
  • W odcinku "Rodzinne czytanie" zostało ujawnione, że jego prawdziwe imię to Pik Spryciur.
  • Prawdopodobnie jest inspirowany przez jednego z bohaterów komiksów Marvela - Gambita, który tak jak on używa kart jako broni. Może być także inspirowany na Batmanie z komiksów DC zważając na to, że obaj mają podobne osobowości i są wspierani przez pomagiera oraz na to, że As jest uważany za najbardziej łebskiego bohatera, a Batman jest uważany za największego na świecie detektywa.