FANDOM

Dwóch chłopców i dzidziuś (ang. Two Boys and a Baby) – dwudziesty ósmy odcinek pierwszego sezonu serialu Harmidom oraz dwudziesty ósmy odcinek ogółem.

Streszczenie

Hirek i Czarek muszą zaopiekować się Holly, podczas gdy pozostałe siostry Hirka i ich rodzice wyjeżdżają odwiedzić ciotkę Ruth.

Bohaterowie

Ciekawostki

  • Hola jest jedyną nie mówiącą siostrą, która mówi w siostrzanym odcinku odcinka "Miss inna niż inne"
  • Spośród nie mówiących sióstr, które nie są objaśniane w obu odcinkach tego odcinka, Honia wymienia nazwisko Hirka, pozostawiając pozostałe cztery - Harmę, Hilę, Hela i Hercii - bezimienne. Nie wiadomo, czy próbowali przestraszyć widzów, czy nie.
  • Po raz pierwszy pojawia się Hela bez żadnych linii dialogowych.
    • Jednak w przeciwieństwie do innych sióstr, jest pierwszą główną postacią, w której odcinek jest pierwszym, w którym pojawia się bez linii mówienia i pozostaje nienazwany i nie wspomniany w obu segmentach. Drugą główną postacią jest Czarek w "Harmi-mecz".
  • Ten odcinek ma najwięcej widzów z całego sezonu 1.
  • Innuendo: Scena, w której brudna pielucha Holi jest rzucana w wentylator sufitowy, to subtelny wizualny kalambur na frazę "g***o uderza w wentylator".
  • Tutaj po raz pierwszy możemy zobaczyć Czarka na karcie tytułowej.
  • Harmidomscy, którzy lubią odwiedzać ciotkę Ruth, to Rita, Hen i Holly.
  • Harma i Hola, które nie mają linii, pojawiają się tylko dwa razy w tym odcinku. Są one ostatnio widziano wówczas excet rodziny Hirek Holi i pozostawić do ciotki Ruth. Są jedynymi siostrami, których nie widziano, kiedy wracają do domu.
  • Hercia jest jedyną siostrą, która pojawia się tylko trzy razy. Żadna z mówiących sióstr nie pojawia się trzy razy.
  • Hala wspomina, że na etykiecie puddingu jest tylko 48 gwiazdek, co oznacza, że pudding musiał wygasnąć przed stanem Alaski i Hawajów w 1959 roku.
  • Morał: opieka nad dziećmi jest trudniejsza niż się wydaję.