FANDOM

Foto pamięć – (ang. The Whole Picture) dwudziesty odcinek drugiego sezonu serialu Harmidom oraz siedemdziesiąty drugi odcinek ogółem.

Postacie

  • Hireonim
  • Hanna
  • Honorata
  • Harmonia
  • Hilaria
  • Helena
  • Hemina
  • Henryka
  • Hola
  • Halzska
  • Holandia
  • Bogdan
  • Rita (wzmiankowany)
  • Lolek
  • Kot
  • Geo
  • Kanarek
  • Cezary
  • Rdza
  • Robuś (wzmiankowany)
  • Pan Lament
    • Święty Mikołaj
  • Królik

Streszczenie

Czarek dostaje zdjęcie pierwszych wąsów włosów Hireka. Hirek pokazuje mu album Hireka na komputerze wypełnionym zdjęciami z jego wspomnień z dzieciństwa. Ma zamiar dodać nowe zdjęcie do komputera, ale wiadomość w wyskakującym okienku mówi "" Album Hirek "jest pełny. Zrobić miejsce dla nowego folderu?" Hirek klika na "tak", sprawiając, że WSZYSTKIE jego zdjęcia z dzieciństwa trafiają do kosza. Kiedy Hirek sprawdza kosz, jest już pusty.

Hirek smuci się z powodu wypadku, gdy Czarek mówi, że jego tatusiowie mają wspomnienia z dzieciństwa w Chmurze. Hirek pyta ojca, czy ma Chmurę, gdzie ma dziecięce wspomnienia Hireka. Tata mówi nie. Potem, gdy Lolek kradnie lasagnę Bogdana, Hirek wpadł na pewien pomysł. Odtworzy zdjęcia z dzieciństwa.

Hirek wzywa wszystkie swoje siostry do pomocy, ale odmawiają. Czarek przebiera się za Hen'a, więc Hirek postanawia pozwolić swojemu przyjacielowi przebrać się za siostry.

  • Po pierwsze, aby odtworzyć obraz Hireka i Heli w wannie, Czarek ubiera się jak Hela. Tuż przed kliknięciem kamery, Czarek włamuje się do wanny.
  • Odtwarzając obraz Hireka i Hanny, Hirek mówi, że Czarek tworzy dobrą Hannę. Czarek zagląda do łyżki, a kiedy widzi siebie jako Hannę, krwawi mu w nosie, zanim kamera kliknie.
  • Następnie Rdza ubiera się jako Hercia, a Czarek jako Hila za zdjęcie pierwszego mechanicznego kucyka Hireka. Potem jazda idzie w szał, rzucając trójkę przyjaciół na wózki z zakupami.
  • Hirek i Czarek pytają Pana Lamenta, czy może on grać jako Święty Mikołaj na świąteczne zdjęcie Hireka. Sąsiad robi to, a Czarek, ubrany jak elf, buduje zabawkę, ale rani kciukiem młotkiem, układając się na Hireka i Panem Lament, powodując, że spada na nich choinka.
  • Teraz Hirek musi pamiętać, co stało się w jego 7 urodziny. Zastanawia się, czy ma dmuchany zamek, pierścień lucha czy cyrk. Lincoln nagle zapomina i robi się więcej zdjęć.

Siostry są wściekłe na to, co wydarzyło się na podwórku. Hirek pokazuje im kamerę, ale nie ma filmu, co powoduje, że zemdleje. Siostry usłyszały, że przypadkowo skasował swoje zdjęcia z dzieciństwa. Hanna mówi mu, że jego 7. urodziny miały maga. Pozostali dzielą więcej wspomnień z bratem. Wszystkie rodzeństwo Harmidomska śmieją się razem, a Czarek robi zdjęcie wszystkich.

Hirek przesyła zdjęcie do nowego "Hirek Album 2", a Hanna krzyczy z góry "KTO KORZYSTAŁ ZE WSZYSTKIEGO MOJEGO POMADKA?" Czarek wzrusza ramionami, gdy kończy się odcinek.