FANDOM

Harmi-szpital - pięćdziesiąty odcinek serialu Harmidom.

Opis

W harmidomu zapanowuje grypa, na którą chorzy zachowują się, jak zombie. Hirek próbuje uciec, jednakże jest to bardzo trudne.

Opis

Hirek budzi się późno w sobotę i dziwi się, że siostry nie hałasują. Kiedy wychodzi na korytarz, widzi, że wszystko jest poniszczone, a większość sióstr zachowuje się jak zombie. Hirek zostaje wciągnięty do pokoju Hali i Holly przez Honię, Harmę, Hilę, hercię i samą Halę, które wyjaśniają mu, że reszta domowników cierpi na grypę i puszcza film o kolejności zarażenia:

Hania- powód nieznany

Hela- bawiła się piłką, na którą nakichała Hania

Hen- wypiła zainfekowany przez Helę sok

Hola- Hen na nią nakaszlała

Hirek dzwoni do Czarka, który płacze na wieść, że Hanna jest chora. Wtedy Hilaria też zaczyna chorować. Pozostali wyrzucają ją z pokoju i próbują uciec, strzelając do chorych rosołem, niestety, Harma się zaraża, a Hercia zostaje złapana przez Hannę i bliźniaczki. Honia, Hala i Hirek otwierają drzwi, w których zastają chore zwierzęta, biegną więc co rodziców, ale oni też są chorzy. Do pokoju wchodzi też Hercia i okazuje się być zdrowa. Wszyscy biegną z powrotem do pokoju Hali i Holly, gdzie owa Holly kicha na Hercię, która kicha potem na Halę. Hirek próbuje uciec przez psie drzwi, a Honia chce zostać i opiekować się rodziną. Jednak Hirek zaraża się, chroniąc przed tym Honkę i kicha na nią. Gdy wszyscy są chorzy, rodziną opiekuje się Cezary.