FANDOM

Henryka "Hen" Harmidomska bliźniczka Holi Harmidomskiej, są podobne z wyglądu, ale różnią się osobowością. Henryka to chłopczyca.

Biografia

The Loud House Lana Nickelodeon 2

6-letnia Henryka jest trzecim najmłodszym dzieckiem Harmidomskich i trzecią najstarszą spośród pięciu

młodszych sióstr Hirka. Jest również bliźniaczką Holi (starszą o dwie minuty), z którą uczęszcza do pierwszej klasy w Szkole podstawowej w Koronnych Kniejach.

Osobowość

Hen jest chłopczycą, w przeciwieństwie do swojej siostry bliźniaczki, która jest bardzo dziewczęca. Uwielbia zabawę w błocie i nie boi się ubrudzić rąk. Lubi nieczystości wszelkiego rodzaju i wszystko co niehigieniczne, od żab do zjadania gumy ze śmietników. Zbiera dzikie gady. Ma jaszczurkę - "Szczurkę". Henna jest dość obrzydliwa, przez co ma dość specyficzny charakter. W jednym z odcinków zjadła nawet dżdżownicę. Jest umiejętnym hydraulikiem, w wielu odcinkach naprawiała zepsute przedmioty, np. w odcinku "Hotel nie zaciszny", gdzie naprawiła zepsuty prysznic.

Wygląd

Hen ma blond włosy z dwoma kucykami po bokach, dżinsowe ogrodniczki czapkę z daszkiem i trampki. Podobnie jak jej bliźniaczce, brakuje jej dwóch górnych jedynek (zębów), ale nie przejmuje się się swoim wyglądem. Barwą Hen jest granatowy niebieski.

Czapka

S1E23B She still has all our secrets

Henna i jej rozpoznawalna czerwona czapka.

Czapka Hen jest czerwoną czapką baseballową, którą nosi w każdym odcinku, w którym się pojawia. Hen nigdy nie nosi czapki do przodu, zawsze nosi ją daszkiem w bok. W jednym z odcinków dowiadujemy się, że nawet z nią śpi. W odcinku "Harmi-mecz" Hen chciała, aby Hirek podpisał się jej na czapce. Jedyne przypadki, w których Hen nie nosił czapki przez większość czasu, to w odcinkach "Demokracja" i "Miss inna niż inne".

Nieobecności w odcinkach

Sezon 1

Sezon 2

Odcinki, które skupiają się na Hen

Sezon 2

Ciekawostki

  • Nie wiadomo, czy dorosłe zęby Hen i Holi urosną w pewnym momencie.
  • Zgodnie z tweetem pisarzy serialu, Hen jest starszą bliźniaczką. W odcinku "Zwisy dwuznaczności" ujawniono, że jest starsza od Holi o dwie minuty.
  • Hen została nazwana na cześć jednej z pięciu sióstr Chrisa Savino.
  • Mulista zielona koszula Lany była pierwotnie czerwona.
  • Oczy Hen są niebieskie, ponieważ oczy jej bliźniaczki zostały pokazane "Korki zauroczenia". Mimo to jednak kolor jej oczu nie został jeszcze zauważony.
  • Hen relaksuje się bawiąc się w błocie i spędzając czas z żabami.
  • Hen kocha zwierzęta.
  • Hen, Hola, Honia, Harma i Holly są jedynymi osobami z rodzeństwa, które nie noszą skarpet.
  • Hen ma wiele zwierząt domowych, większość z nich to żaby i gady.
  • Hen ma wiele czapek baseballowych w różnych kolorach, ale czerwona czapka z daszkiem może być jej ulubioną.
  • Jak pokazano w "Gaciowy zakład", Lana płacze jak pies, kiedy jest smutna.
  • Idealna supermoc Lany to zdolność rozmawiania ze zwierzętami.
  • Jej fińskie imię to Lara.

Alternatywne wersje

Główny artykuł: Henryk Harmidomski

Henryk Harmidomski

Henryk

to męski odpowiednik Hen. Występuję w odcinku "Brat wśród braci". Podobnie jak Henna, ma obsesję na punkcie błota, brudu i zwierząt. W przeciwieństwie do Hen, która nie ma przednich zębów, Henrykowi brakuje kieł. Henryk jest znacznie bardziej wredniejszy niż Hen. Jest też bardzo surowy dla Hirka. Jednak okazał się być bardzo troskliwy wobec Hirci, żeńskim odpowiedniku Hirka.

Henryk przestaje istnieć, ponieważ cała ta przygoda była tylko snem Hirka.

Lana-Royal-Flush

Czerwon Monarch

W odcinku pilotażowym Deuces Wild! (niewyemitowanym w Polsce), Hen interpretuje superbohaterkę o imieniu Czerw Monarch, która jest także jedną z pomocników Asa Łebskiego. Używa klucza do rur, aby otworzyć hydrant. W komiksie zostaje przywołana przez Asa (granego przez Lincolna) wraz z resztą talii superbohatera (granej przez resztę jej sióstr), aby pomóc mu i Jodnookiemu Jackowi (w tej roli Czarek), aby pokonać potwora gazowego. Po ich pokonaniu przygotowali się do walki z potworem śmieci.

Pojawia się w komiksie Hirka i Czarka w "Komiksów starcie", gdzie używa swojego klucza do poluzowania śrub na zbiorniku rekina, co zapobiega ucieczce Willy'ego Dzikiej Karty.

.Ciekawostki

  • Hen oraz Holi w oryginalnej wersji językowej głos podkłada ta sama osoba.
  • W odcinku "Miejsce w punkt" dowiadujemy się, że jest młodsza od swojej bliźniaczej siostry.
  • Kocha zwierzęta.
  • Relaksuje się przez zabawę się w błocie i spotkania z żabami.
  • Ma liczne zwierzęta, z których większość to żaby i gady.
  • Gdyby Hen miałaby mieć super moc chciałaby, żeby była to umiejętność rozmowy ze zwierzętami.
  • Ma alergię na rabarbar.
  • Nie lubi, gdy ludzie mówią jej, że jest słodka.
  • Boi się wysokości.
  • Ma grzechotnika, który jest jadowity.
  • Nienawidzi używać mydła.
  • Najbliżsi są jej Hola, Hirek,Hela i Hala.
  • Jej polskie imię jest formą "Henryk".