FANDOM

Hotel nie zaciszny (ang. Suite and Sour) – szósty odcinek drugiego sezonu serialu Harmidom oraz pięćdziesiąty ósmy odcinek ogółem.

Streszczenie

Harmidomscy zaoszczędzili wystarczająco pieniędzy by wybrać się na podróż do kurortu. Niechętnie zabierają ze sobą dzieci, które obiecały dobrze się zachowywać.

Bohaterowie

Ciekawostki

  • Innuendo: The Harmidomskas zostały faktycznie wyrzucone z ośrodka z powodu Rita i chudy Bogdan zanurzenie w basenie. Jednakże sugeruje się, że zrobili znacznie więcej niż chudy kąpieli.
  • To pierwszy wyemitowany odcinek, w którym twarze Rity i Bogdana są widoczne przez cały czas.
  • Mdłości rodzeństwa w hotelu, w kolejności pojawienia się:
    • Hela i Hen mają wyścig windy, ale się załamują.
    • Hanna i Holi wspinają się na dach, ale są tam zamknięci. Więc Hanna chowa drzwi, łamiąc je.
    • Hirek i Hercia idą na polowanie na Ducha Bezgłowego Bellboy.
    • Hila mówi Florek windy kalambury.
    • Hala wylewa jedną z jej chemikaliów do basenu.
    • Hola dostaje masaż spa z wypchanymi zwierzętami.
    • Honia popełnia błąd w filmie Florek jako pinezkę, ale kończy pracę w hotelu. Ona nawet błędnie nazywa nazwę "Harmidomska" jako "Harmadumski"
      • Harma i Holi są jedynymi rodzeństwami, które zachowywały się dobrze w hotelu.
      • Ten pierwszy nie jest widziany w montażu rodzeństwa źle zachowującego się w hotelu.
  • Po raz kolejny pokazano, że dzieci słyszą przez otwór wentylacyjny jak rodzice rozmawiają, tak jak w odcinku "Zwisy dwuznaczności".
  • W tym odcinku już po raz szósty ogółem Hirek nie przemawia do widzów.
  • Harma to jedyne rodzeństwo Harmidomska, które nie ma odpowiednich linii solowych podczas pobytu w hotelu.
    • Jednak można ją usłyszeć, krzycząc razem z Hilą i Holą, kiedy pomaga im wyrzucić facetów z pokoju.

Odniesienia

  • Kiedy Bogdan. zauważa, że on i Rita nie mieli przerwy od 1998 roku, wspomina:
    • Billa Clintona- byłego prezydenta USA, który rządził w tych latach,
      • Jego prezydencja trwała od stycznia 1993 do stycznia 2001,
    • Spice Girls- grupę pop działająca pod koniec roku 1990,
    • Marka McGwire- sławnego baseballistę.
  • Krzyk Wilhelma- kiedy Harma, Hila i Hola wypychają trzech facetów z pokoju, słychać krzyk Wilhelma.
  • Lśnienie- numer pokoju na karcie tytułowej to 237, co odnosi się do ikonicznego horroru z 1980 roku.
  • Garfield- pomarańczowy kostium kota, który nosiła Hen przypomina Garfielda.
  • Mario- Florek wygląda podobnie do niego.
  • Charlie Brown- lampa w scenie salonu Ciotki Ruth w sztuce przypomina wzór z jego koszuli.
  • Hannah Montana- scena, w której Honia rozmawia z Robertem przez telefon i prosi go o odłożenie słuchawki pierwszy, jest podobna do jednej sceny z odcinka Hannah, My Best Friend's Boyfriend, w którym Lilly rozmawia z Lucasem przez telefon i prosi go o odłożenie słuchawki pierwszy.