FANDOM

Karolina – jedna z postaci w tle. Jest kuzynką Rozalii i Roberta Maliniaków. Jej pierwszy i jedyny występ w sezonie 2 był w odcinku "Na zdjęciu z rodziną".

Biografia

Karolina jest najstarszą i jedyną córką Krzysztofa i Fridy spośród czwórki rodzeństwa.

Na zdjęciu z rodziną

S2E13 Casagrandes see visitors

Karolina widząc przybycie Rozalki i Roberta.

Mniej więcej w tym samym czasie, kiedy Rozalia i Robert przybyli do jej mieszkania, Karolina kłóciła się ze swoim młodszym bratem, Kajetanem, dlatego, że użył jej kosmetyku do pielęgnacji włosów bez pozwolenia.

Ich walka zostaje przerwana przez ich matkę, Fridę. Potem widać, jak Karolina niesie stos ubrań, a jej tata czyta fakty z książki. Chwilę później Karolina zaczyna się kłócić o to, gdzie powiesić powitalne banery na przybycie Roberta i Rozalii.

Osobowość

Karolina jest dziewczyną dbającą o swój wygląd i modę. Jako jedyna dziewczyna w rodzeństwie traktuje Rozalkę jak siostrę. Jest zwykle miłą dziewczyną, ale denerwuje się, kiedy Karol podkrada jej kosmetyki. Oddaje na cele charytatywne ubrania, których już nie nosi.

Wygląd

Karolina jest nieco pulchną Latynoską. Ma 2 pary rzęs i długie czarne włosy zwinięte w kucyk. Nosi złote kolczyki, szminkę w kolorze magenta, blado niebieską suknię z białym kołnierzem, różowe skarpetki i brązowe kozaki.

Obecność w odcinkach

Odsłony odcinków

  • Sezon 1: 0
  • Sezon 2: 1
  • Sezon 3: TBA