FANDOM

Postać

Karolina Pilnik (ang. Carol Pingrey) to poboczna postać w Harmidomu. Jest byłą rywalką Hani i jej najlepszą przyjaciółką.

Biografia

Karolina jest jedną z koleżanek szkolnych Hanny. Wspomniano, że pokonała Hannę jako królowa balu. Po raz pierwszy pojawiła się w odcinku "Jak z obrazka", w którym Hirek próbował zmusić Hanie do bycia częścią jego ulepszonego portretu rodzinnego grożąc jej, że zastąpi ją Karoliną dlatego, że wyglądają bardzo podobnie. Hirek zaprosił Karolinę i otworzył jej drzwi, więc Hania zobaczyła jak rozmawiają. Oburzona Hania zamknęła Karolinie drzwi przed nosem ku jej zaskoczeniu.

Prawdopodobnie Karolina została wspomniała podczas rozmowy telefonicznej z Hanią w odcinku "Czary mary", "Jaka glaca, taka płaca" i "Pies ogrodnika". Chociaż nie jest jasne, czy miała na myśli tę samą Karolinę, ale prawdopodobieństwo jest bardzo wysokie.

W odcinku "Selfie Improvement" Hania dowiaduje się, że selfie Karoliny zdobywa więcej like niż jej i przez większość odcinka Hania próbuje zrobić selfie, które zdobędzie więcej like. W końcu Hania zdaje sobie sprawę, że nie powinna tak obsesyjnie konkurować z Karoliną i przyznaje się do porażki. Karolina odpowiada jej, że zawsze jej zazdrościła i zostały przyjaciółkami.

Osobowość

Niewiele o niej wiadomo, poza tym, że jest rywalką Hanny i pokonała ją jako królowa balu. Wydaje się, że lubi być lepsza od Hanny, lub ją denerwować, gdy zgodziła się zastąpić Hannę w rodzinnym zdjęciu Hirka. W odcinku "Czary Mary" Hanna wspomina, że Karolina uważała się za lepszą od swoich koleżanek po przedłużeniu rzęs. Chociaż nie jest jasne, czy miała na myśli tę samą Karolinę.

Wygląd

Karolina wygląda prawie identycznie jak Hanna, z tym, że ma dłuższe blond włosyaczesane na jej prawą stronę. Nosi niebieską opaskę na głowę, niebieską koszulę z białym kołnierzykiem, brązową spódnicę ze wzorem w kratę i brązowe buty, z wysoko-niebieskimi skarpetkami w kolorze fioletowo-niebieskim.