FANDOM

Postać

Magda — jedna z postaci w tle. Po raz pierwszy występuję w odcinku "Śmieszny interes", w którym świętuję swoje 13 urodziny.

Osobowość

Magda jest alternatywną dziewczyną. Nie ma poczucia humoru. Wścieka się z powodu kiepskich żartów, szczególnie jeśli psują jej urodziny. Ma jednak silne poczucie sztuki, głęboko zinterpretowała pantominę Hilarii w odcinku "Śmieszny interes". Magda prawdopodobnie lubi mimów, ponieważ podobał się jej występ Hili.

Wygląd

Maggie The Loud House

Magda jest wysoką, szczupłą dziewczyną o bladej karnacji, długich, czarnych włosach. Ma piegi. Mocno podkreśla swoje oczy czarną kredką, używa czarno-szarego cienia do powiek i ma sześć par rzęs.

Nosi czarne kolczyki. Ubrana jest w niebieską koszulkę, długie, białe w czarne paski rękawiczki bez palców, granatową spódniczkę w kratkę, ciemnoszare glany i nosi przywiązaną wokół pasa fioletową bluzę.

Ciekawostki

  • Magda jest najmłodszą dziewczyną z serialu, która ma widoczny biust.
  • Magda ma największą ilość rzęs w serialu, sześć par.
  • Jej fryzura przypomina fryzurę Honi.
  • Charakterem przypomina Hercię i Haiku.
  • Jeden z jej przyjaciół widoczny jest w odcinku "L is For Love", w szkole średniej z Hilą, więc prawdopodobnie Magda chodzi razem do szkoły z Hilą.
  • Magda jest jedną z dwóch postaci, którzy mieli urodziny w serialu, pierwszym był Paweł.
  • Jej przyjaciele występują krótko w innych odcinkach.
  • Jest w wieku Heli, jednak w przeciwieństwie do niej ma widoczne piersi, co sugeruje, że w serialu, (tak jak w prawdziwym życiu) dziewczęta i chłopcy rozwijają się w różnym czasie.
  • Jej włosy mają ten sam kolor co David.