FANDOM

Opowieść o dwóch stołach (ang. A Tale of Two Tables) – ósmy odcinek pierwszego sezonu serialu Harmidom oraz ósmy odcinek ogółem.

Streszczenie

Hirek próbuję dowieść, że jest wystarczająco dojrzały, aby jeść posiłki przy stole z dorosłymi.

Bohaterowie

Ciekawostki

  • Innuendo: Czarek: "Nie martw się pięknie, podzielę się z tobą bułeczkami".
  • Podobnie jak w poprzednim odcinku "Miejsce w punkt" Hania nie mówi ani razu słowa "dosłownie".
    • Podobnie jak w poprzednim odcinku "Miejsce w punkt", Honia nie miała głupiego momentu.
  • Ojciec Roberta, jest wspomniany w tym odcinku, a według Honi i Bogdana przeszedł operację przepuklinową.
  • W dubbingu Ameryki Łacińskiej usunięto wszystkie odniesienia do republikanów.
  • Hela nie ma żadnych linii solowych na ekranie, dopóki Hirek nie zachowuje się dziecinnie przy dorosłym stole.
  • Morał: Ciesz się byciem dzieckiem póki tylko możesz.

Odniesienia

  • A Tale of Two Tables - oryginalna nazwa odcinka jest parodią powieści Charlesa Dickensa, Opowieść o dwóch miastach.
  • Rocky- przygotowując Hirka do dorosłego stołu, Czarek jest ubrany jak główny bohater, Mickey.
  • Dziwolągi- śpiewanie pochodzące z koszmaru Hirka pochodzi z jednej scen tego zakazanego filmu.

Powtarzające się żarty

  • Czarek uczy Hirka, jak dorosnąć.
  • Młodsze siostry Hirka rzucają w niego jedzeniem.
  • Hirek robi rzeczy jako dorosły.