FANDOM

Pani Jelińska — starsza pani występująca tylko w dwóch odcinkach pierwszego sezonu. Jest to postać w tle.

Wygląd

Staruszka ma szare, kręcone włosy i różową szminkę. Nosi czarne okulary z białymi soczewkami, zieloną sukienkę z białym kołnierzykiem, białe skarpetki (jedną ma wysoko, drugą nisko) i brązowe buty.

Biografia

Po raz pierwszy pojawiła się w odcinku "Wożąc panią lotną", w którym Honia zaatakowała ją podczas egzaminu na prawo jazdy, podobnie jak w grze Total Turbo XXII. Występuje również w odcinku "Siostro, basen", gdzie jej kość biodrowa się złamała podczas pływania w Royal Woods, lecz twierdzi, że "właśnie zastąpiła to biodro". Staruszka pojawia się ponownie w odcinku "Korpo-szczury", w którym robi zakupy. Stara się rozgrzać zakupione burrito, ale kuchenka mikrofalowa się zepsuła. Czarek proponuję, by podgrzać je suszarką znajdująca się w publicznych toaletach, lecz bez skutku. Hirek próbuję przy pomocy spalin samochodowych auta staruszki. Mimo, że jej burrito jest całe w spalinach, pochwala Hirka za jego pomoc.

Wystąpienia

Sezon 1

Sezon 2

Ciekawostki

  • Gdy jest pokazywana na ekranie, jest wściekła lub krzyczy na kogoś.
  • Nie pojawiła się w żadnych epizodach emitowanych w 2017 roku w USA.