FANDOM

Prima aprilis rządzi (ang. April Fools Rules) – trzydziesty piąty odcinek pierwszego sezonu serialu Harmidom oraz trzydziesty piąty odcinek ogółem.

Streszczenie

W Prima Aprilis Hila jest gejzerem pomysłów na dowcipy dla całej rodziny, lecz w tym roku Hirek planuje nie dać się w nim wrobić. 

Postacie

Holly nie wypowiada żadnych kwestii w tym odcinku.

Ciekawostki

  • To pierwszy odcinek, w którym pojawia się kot domowy Młodowskich, Kleopatra.
  • Rozalka to jedyna postać w tym odcinku, która nie doznała żadnego złośliwego dowcipu ani nie została poszkodowana w żadnej formie.
  • Początkowo oryginalna karta tytułowa odcinka miała być zielona i żółta.
    April Fools Rules original colors

    Początkowa karta tytułowa.

  • Ten odcinek ujawnia, że Prima Aprilis zmienia Hilarię w okrutnego, bezlitosnego, sadystycznego i zawziętego potwora.
  • W Wielkiej Brytanii scena, w której pokazano ogolone zwierzaki domowe Harmidomskich została wycięta.
  • Początkowo produkcji odcinka, żelatyna, w której Hila uwięziła rodzeństwo była pomarańczowa, ale w ostatecznej wersji jest czerwona.
  • W tym odcinku ujawniono, że w przeszły Prima Aprilis Hila zgoliła brwi Hani.
  • To pierwszy odcinek, w którym pojawiają się wszystkie postacie drugoplanowe.
  • Na kalendarzu data 1 kwietnia wypadała w niedzielę, co oznacza, że odcinek może mieć miejsce w 2012 lub 2018r.
  • Nie wiadomo jak Hila wydostała się z klatki.
  • Usunięta scena: Początkowo w tym odcinku miał pojawić się dodatkowy żart, ale został on usunięty z powodu czasu pracy.
    S1E18A SB animation deleted scene
    Żart ten polegał na tym, że Hila ustawiła kubki wypełnione wodą w pokoju Hirka. Hirek, żeby wyjść z pokoju musiał je wszystkie wypić. Kiedy otworzył drzwi z pokoju, znalazł więcej kubków w korytarzu. Również musiał je wypić. Gdy dotarł do końca korytarza, musiał skorzystać z łazienki, ale klamka od drzwi odpadła. Hirek upadł na ziemię z rozpaczą, a Hila z niego szydzi.
  • Morał:
    • Żarty mają być nieszkodliwą zabawą, a nie krzywdzić ludzi.
    • Żarty są śmieszne tylko wtedy, gdy wszyscy się śmieją.
    • Nie mieszaj się w relacje innych.

Referencje

  • James Bond - Hila siedzi na krześle trzymając parodie Cliffa Ernsta Stavro Blofelda, głównego złoczyńcę w większości wczesnych filmów o Jamesie Bondzie.
  • W tym odcinku Harma ma dwie referencje do piosenki:
    • The Rolling Stones - cytat Harmy "Proszę, daj mi schronienie!" odnosi się do linii z utworu "Gimme Shelter".
    • Carlos Santana - Harma nazywa Hilę "czarną magiczną kobietą" po tym, jak ta uciekła z klatki, co odnosi się do linii z piosenki "Black Magic Woman".

Błędy

  • Kwiecień ma 31 dni, ale według kalendarza Hirka ma 28 dni.
  • Kiedy rodzeństwo śmieje się z żartów, zamykające się oczy Honii są skierowane w dół zamiast w górę.
  • Kiedy Hila śmiała się z Hirka zaatakowana przez szopy, jej rzęsy zniknęły.

Powtarzające się żarty

  • Pokój Hirka zostaje zabity deskami.
  • Wszyscy boją się obecnosci Hili.