FANDOM

Robert Aleksander Ludwik "Robuś" Maliniak – 17-letni chłopak Hani, starszy brat Rozalki. Jest to pomocny i miły chłopak, przez Hirka uważany za niedoszłego brata. Czarek nie darzy go sympatią ze względu na jego związek z Hanią. Jak dowiadujemy się w odcinku "Prawie randka" przekłada dobro swojej siostry ponad wszystko, nawet własny związek.

Biografia

Robert ma wiele prac, pracował jako dostawca pizzy, ratownik na basenie, ochroniarz w centrum handlowym i pracownik sklepu spożywczego. Często podejmuje te prace, aby zadowolić Hanie, co potwierdzają liczne odcinki.

Masz wiadomość

Chociaż nie został pokazany na ekranie, głos Roberta po raz pierwszy usłyszano w odcinku "Masz wiadomości", gdzie Lori sortowała wiadomości, które zostawił.

Gaciowy zakład

S1E07B Lori Bobby drama momentRobert po raz pierwszy pojawił się na ekranie w odcinku "Gaciowy zakład", w którym Hardmidomscy rozpoczęli zakład, gdzie każdy członek rodziny musiał zrezygnować z czegoś, na punkcie czego miał obsesję. Dla Hani była to rozmowa z Robertem. Po długiej przerwie z Hanią, Robert bardzo się zaniepokoił i biegnął w deszczu, tylko dlatego, by zobaczyć Hanie i móc z nią porozmawiać. W końcu Hania nie mogła poradzić sobie z napięciem, więc po prostu zaczęła do niego rozmawiać , przegrywając zakład.

Prawie randka

S1E15B Dates greet Clyde in disguisePierwsza ważniejsza rola Roberta była w odcinku "Prawie randka", w którym Hirek powiedział, że nienawidzi jego siostry, Rozalii, w między czasie rzucając negatywne i niemiłe komentarze na jej temat. Robert zerwał z Hanną, mówiąc, że nie chce związki z dziewczyną, której brat nie szanuje jego siostry. Hania była załamana. Zmusiła Hirka do podwójnej randki.

Ciekawostki

  • Chodził do tej samej szkoły podstawowej co Hirek i uczyła go Pani Łagodzińska, przez którą mało co nie otrzymał promocji. Było to przed jego związkiem z Hanką.